Update!

3 oktober 2017 - Melbourne, Australië

Goedenavond Nederland! (Voor ons avond dan want we hebben een tijdsverschil van +9 uur)

Het is alweer even geleden en dat heeft een paar redenen:

1. We hebben het te druk met genieten, reizen (letterlijk) en onze route uitstippelen.
2. We hebben inmiddels al zoveel gave dingen gezien en meegemaakt, dat we niet meer goed weten waar we moeten beginnen met vertellen en waar te eindigen. Van het binnenland, de hoeveelheid nationale parken, watervallen, de steile klim naar de balancing rock, sandboarden in Anna Bay, de te gekke lange hike (zoals ze dat hier noemen want hiken klinkt natuurlijk veel interessanter dan wandelen)in de Blue Mountains tot aan Sydney. (voor de liefhebber, zie de foto's) Waar we twee fantastische dagen hebben gehad met Arjen en Simone. (Arjen en Simone, die na 14 maanden reizen ons alle ins en outs konden vertellen over Azië en Australië, hebben we op onze eerste dag ontmoet in Cairns en zijn we daarna stom toevallig weer 3 keer tegen gekomen langs de oostkust. Geen toeval meer zou je denken!)

Ondertussen hebben we Melbourne bereikt, wat eigenlijk ons 'eindpunt' is. Althans op 2 november want dan vliegen we vanaf hier naar Nieuw-Zeeland. Daarom hebben we besloten om te beginnen aan de enorm lange trip naar de echte outback en Uluru/Ayers Rock. 2800 kilometer heen en ook weer 2800 kilometer terug. Het is een pittige rit met eindeloos lange wegen, weinig tot geen dorpen, hoge temperaturen en vooral veel niets. Maar deze staat zo hoog op ons lijstje, dit moeten we gezien hebben!

Kortom, het gaat goed met ons! We hebben het enorm naar ons zin en we missen tot nu toe nog niets aan Nederland (behalve ons eigen hollandse brood dan) Kan iemand dat verschepen?

Wij duiken zo ons mandje in of we moeten eigenlijk zeggen ons Bertje, want morgen mogen we weer 8 uur luisteren naar de fantastische roadtrip sing-a-long die we inmiddels van voor tot achter kennen. (Kleine greep uit de collectie en Hessel's favoriet: Shania Twain - Feel like a Woman en  de Spice Girls ;) Lots of fun dus!

Slaap lekker!

Hessel & Loes

1. Yvonne Imthorn:
    3 oktober 2017
    Fijn om te horen dat jullie zo aan het genieten zijn! (L)
  2. Andrea:
    3 oktober 2017
    Wow, jullie gaan gewoon steeds meer stralen. En terecht, wat een dingen al gezien en wat volgen er ook nog prachtige dingen... Blijf genieten!
  3. Edwin bierman:
    3 oktober 2017
    Super dat jullie zo aan het genieten zijn
  4. Malou:
    3 oktober 2017
    Toch maar wel een verhaal? :p Leuk! Blijven doen ;)
    Mooie foto's ook :D Een maand alweer, de tijd gaat (vanuit Nederland) best hard haha.
    Veel plezier, ik blijf jullie stalken op Polarsteps haha
  5. Laura:
    3 oktober 2017
    Super leuk om weer een verhaal te lezen, over jullie avonturen! Dat jullie nog maar veel mooie dingen mogen zien/bezoeken, en ons er weer jaloers over maken, in jullie leuke reisblogs! Ik lees ze met veel plezier!
  6. RIa Kees:
    4 oktober 2017
    waanzinnig die mooie foto s echt geweldig dat jullie zo veel plezier hebben dat word een lang verhaal als jullie weer thuis zijn.Groeten uit noordwijkerhout
  7. Geeke:
    4 oktober 2017
    Weet je welke foto ik het mooist vind? Die van jullie bedjes in Bertje en dan dat uitzicht!!! WAUW!!! Als dat niet romantisch is weet ik het niet meer!! Hoe zit het met de karaoke bars daar??
    X X
  8. Paula:
    11 oktober 2017
    Geweldig! Fantastische foto's en zo goed om te horen dat jullie zo enorm genieten!! Enjoy enjoy enjoy!
  9. Jo:
    24 november 2017
    Die laatste foto doet me toch denken aan een Windows wallpaper 😝
    Lekker heuurrrr ❤️